2017 Ofertes de Treball

En aquesta pàgina pots trobar informació sobre ofertes de treball que arriben al departament. No es gestionen des d'ací, per la qual cosa, si estàs interessat/interessada, hauràs de contactar directament amb cada empresa.

Data de publicació: 22/12/2017:

• L'Institut Geològic i Miner d'Espanya (IGME) té intenció de sol·licitar un contracte de 3 anys a la convocatòria de Promoció del Talent i el seu Empleabilidad (BOE del 27 d'octubre de 2017). El contracte es pensa dedicar a la infraestructura recàrrega/lisímetre en Doñana per la qual cosa se cerca una candidatura amb Titulació universitària: Llicenciat o Graduat en (Hidro)Geologia, Hidrologia, Geofísica o Enginyer o similar.
  • Termini de sol·licitud 23.01.2018. Avaluació: 80% el projecte i 20% el candidat.
  • Les tasques serien: Data processing (Python), Manteniment de base de dades, Modelització zona no saturada, descàrrega de dades i manteniment de les instal·lacions en el camp, implementar una infraestructura de descàrrega en remot en col·laboració amb personal de l'estació Biològica de Doñana, beneficiant i recolzant la Infraestructura Científica Tecnològica Singular de comunicacions i equipaments científics a la Reserva Natural de Doñana (ICTS)
  • Persones interessades contacteu amb:
    • Claus Kohfahl
    • Institut Geològic i Miner d'Espanya
    • Plaza d'Espanya/Torre Nord
    • 41013 Sevilla
    • tel.: 34 95423661-30
    • email: c.kohfahl@igme.es

Data de publicació: 30/11/2017:

El departament de sóls contaminats de l'Empresa Petrosuport necessita algú que s'haja graduat en Geologia fa poc per a treballar en temes de contaminació de sóls i aigües subterrànies

• L'empresa està a Terrassa i cal tenir carnet de conducir i dominar l'Acad.
  • No cal experiència. Els temes econòmics es tractaran amb la persona ans de l'entrevista.
  • Les personas interessades poden enviar currículum a petrosuport@petrosuport.com

Data de publicació: 24/11/2017:

Data de publicació: 15/11/2017

• Oferta d'ocupació Geòleg
  • Melt Group, cerca per a important empresa del sector ceràmic situada a Alacant, algú amb el títol de Geologia. Es tracta de participar en l'equip de producció per a plantejar campanyes d'exploració a Àfrica, principalment.

La persona seleccionada es responsabilitzarà de:

• Labors de recerca de camp de nous recursos miners a Espanya i l'estranger (principalment Àfrica). Exploració, cartografia, supervisió i testificación de sondejos, geofísica. Greenfield & Brownfield.
    • Avaluació actualitzada i periòdica de les reserves de jaciments de la companyia.
    • Realització d'informes geològics.
    • Generació de models 3D de jaciments miners mitjançant maneig avançat de Geovia Surpac, AutoCad, GIS, MDT, etc.
    • Avaluació de qualitat de pedra natural.

• Requisits mínims

Capacitat per a comunicar-se en anglés. Si es coneixen altres idiomes com el portuguès, italià, és positiu.

ENVIAR CV A: Alejandra.delacour@meltgroup.com