Departament Ciències de la Terra i del Medi Ambient - Notícies publicades en Desembre, 2019

2010 / 2011 / 2012 / 2013 / 2014 / 2015 / 2016 / 2017 / 2018 / 2019 / 2020
Notícies publicades en Desembre, 2019
  • Dimecres, 18
  • Logo laboratori de petrologia aplicada

JUBILACIÓ DE SALVADOR ORDOÑEZ I DE MARÍA ÁNGELES GARCÍA DEL CURA

El 16 de desembre es va celebrar un dinar homenatge amb motiu de la jubilació de Salvador Ordoñez, Catedràtic de Petrologia i Geoquímica del  Dept. de Ciències de la Terra i del Medi Ambient, i de María Ángeles García del Cura, Investigadora del CSIC i pertanyent a la unitat associada al nostre Departament des de l'any 2002.

• JuanLu tesi presentació

TESI DOCTORAL de JUAN LUIS SOLER LLORENS

El passat 16 de desembre de 2019 es va defensar la tesi doctoral titulada
    "Disseny, implementació i validació de sistemes d'adquisició de dades sísmiques basades en Arduino” per part de Juan Luís Soler Llorens, qualificada com a CUM LAUDE. La tesi va ser dirigida pels doctors Juan José Galiana Merino (UA) i José Juan Giner Caturla (UA).

El tribunal va estar constituït per: Dr. En MANUEL NAVARRO BERNAL. Catedràtic d'Universitat. (Universitat d'Almeria. Dept. Química i Física) ,qui va actuar com a president; Dra. Na ENCARNACIÓN GIMENO NIEVES. Professora Titular d'Universitat (Universitat d'Alacant. Dept. Física, Enginyeria de Sistemes i Teoria del Senyal), qui va actuar de secretària; i Dr. En JOSÉ MANUEL MARTÍNEZ SOLARES. Cap d'Àrea de Geofísica (de l'Institut Geogràfic Nacional. Dept. Àrea de Geofísica) com a vocal.